Monday, March 9, 2015

Nii kaua on möödas!

Tere hommikust!

Ma ei teagi kohe kust alustada, sest nii palju aega on möödas ja nii palju on juhtunud.. Ise olen laisk olnud ja nüüd pean seda supppi sööma.. :D

Võibolla teen siis alustuseks lühikokkuvõtte meie kolme nädalastest võistlustest.. Esimesest nädalast ma kirjutasin aga kaks viimast.

Seekord ma peol ei käinud ja meie autos ka pidu ei toimunud. Aga kõige parem hetk oli see, kui Üks öö Jan tuli autosse kuskil kella 3 ajal öösel.. Täiesti purjus.. :D Seda oli aru saada ta liigutustest :D ma küll teda ei näinud aga tundsin et ta on purjus.. Käis duššiall ja kõik shampoonipudelid kukkusid :D see oli esimene märk :D siis toimetas oma voodi juures nii kaua et ma arvan et ta ei saanud lihtsalt riideid seljast ära : või midagi sellist :D

Kirjutas mulle ka öösel.. Ma vist kirjutasin talle et on ikka kõik hästi ja kas oli hea pidu :D siis saatis mulle vastu et miks sa öösel üleval oled :D ma mingi sellepärast et sa loobid shampoonipudeleid mööda autot :D siis ta pani umbes 35 naerumärki ja läks magama..

Hommikul kirjutas mulle et pls pane Jumpy valmis ta tuleb sõitma.. Ma ütlesin loomulikult :D siis ütles mulle et tal öösel läks uni ära ja ta hakkas kokkama :D ma mingi hahahhaaaaaa.. sa isegi ei tea mida sa tegid :D sa vist olid nii purjus :D siis ta mingi ausalt ka.. ma mingi ära pls valeta :D siis lõpuks andis alla ja ütles et tuli peolt :D ma ütlesin talle et ma tean.. et sa ajad mulle pulli sitta :D

Aaaaa... kolmandal nädalal kui läksime võistlema ja kohale jõudsime siis Valegro oli autos püsti.. jalad olid seal äärepeal.. Ma arvan et saate aru.. See oli nii õudne.. Nad tõstsid ta sealt maha.. Ta oli esimese jalaüpealt veits katki ja hommikul kui talli läksin oli see paistes.. Aga valegro pidi võistlema minema.. Siis panin ta valmis ja kirjutasin Jannile et parem tule siia ja vaata ta jalga. Ma ei saanud esimesi kaitsmeid panna, sest ta ei pannud siis jalga maha.. Sest tal oli nii valus.. Siis tuli Jan pani kaitsmed peale ja läks maneeži.. proovis veidi traavi teha aga lonkad täiega.. võtsime kaitsmed ära ja lonkas ikka.. SEega loobusime.. Valegro sellel päeval ei võistelnud.. Järgmisel päeval panime pinded peale ja siis sai sõita :)

Üldiselt jäime rahule vist nende võistlustega nagu ma aru sain.. Niipalju kui ma lugesin, siis vist tõime koju 17 rosetti kolme nädalaga.. Ma arvan et see on suht okei saavutus :D kui meil oli 6 hobust :D

Kui peale kolmandat nädalat koju tulime siis järgnes asjade pesu.. õudne.. terve tall oli kuivavaid tekke ja trantspordikaitsmeid ja valtrappe täis :D 4 päevaga saime kõik asjad pestud, sest meil oli 1 suur pesumasin.. Teine on väike enda riiete pesemiseks..

Pühapäeval jõudsime tagasi. õhtul päris hilja.. Ja nüüd siis sellel reedel mis nüüd oli läksime jälle võistlema..


Alustasime reede hommikut kell 4 :D või noh mina alustasin, sest pidime kell 8 esimese hbusega juba stardis olema.. See hobune Dakotah läks esimest korda võistlema.. Kodus tegin talle kordet sest ta on suht hull.. ja patsid tegin pähe ja siis kella 6st pidime sõitma hakkama.. ku kell oli 5.40 siis Janni ikka ei olnud :D siis kirjutasin talle et kus sa oled v kas sa alles magad.. siis vastas 5 minutipärast, et ma juba sõidan :) siis oli mul süda rahul, et pole vaja paanitseda.. Panin asjad autosse, hobusele kaitsmed peale ja ootasime tallivahel Janni.. Kui Jan tuli.. panin hobuse autosse ja läksime.. Jõudsime kohale ja Jan läks parkuuri vaatama. Kuna see Dakotah on täiesti segane, siis ta hakkas autos hüppama ja pani kah oma jalad sinna ääre peale, tõusis ühesõnaga püsti, siis kukkus istuli ja siis sai jalad alla tagasi.. helistasin Janile et PLS tule käbe siia.. sest seee märakene on hull.. Siis Jan tuli.. jooksuga :D see oli nunnu.. võtsime selle hullu autost välja ja panime valmis.. See nägi välja umbes nii : Mina jooksin sadulaga hobusele järgi, sest ta lihtsalt närvas nii palju, et ei suutnud paigal seista :D aga valmis saime, ja saime kah maneeži temaga.. Soojendus läks väga ilusti ja hobune hüppas palju palju paremini kui kodus :D

Aga kuna Jan polnud kunagi temaga kodus parkuuri hüpanud, ega veetakistust ega midagi, siis kahjuks tõrkus ta parkuuris välja.. aga Jan oli ikkagi õnnelik, et ta niiiiii hästi hüppas..

Kui hobuse autosse panime ja koju tagasi hakkasime tulema, siis oli see suht võimatu, sest olime põllupeal kinni :D:D:D:D see oli nii naljakas.. lõpuks tuli traktor ja aitas meid asfaldi peale..

Kodus olime pool tundi umbes ja siis läksime uute hobustega.. Seekord võtsime 4 hobust.. Nonplusultra, Quantana, Berlissima ja Can Do...

Ja Wolfi tuli ka 4 hobusega vist.. kui ma ei eksi... Seekord parkisime ennast mitte sinna põllule vaid kuskile majaette kus oli asfalt ja suht privaatne, seega hobuseid oli kerge õues valmis panna ja mõnna oli.. muidugi kõige parem oli see, et õues oli 15 kraadi soooja ja päike paistis :D IMELINE!!! Kevad tuleb.. seda on tunda.. linnud laulavad nii kõvasti, et kõrvad hakkavad valutama :D Nad pole terve talve laulda saanud, suus karjuvad täiest kõrist :D

Siis tuli välja et Nonplusultra ei saagi startida sest tal olid valed vaktsiinid :D seega üks härra lihtsalt reisis meiega kaasa :D aga teised hobused olid head ja jäime rahule.. õhtul jõudsime kuskil 9 ajal koju.. panime hobused boksi, tekid selga, asjad puhtaks ja magama.. Ma olin nii väsinud, et pmts magasin juba siis kui asju puhastasin :D Järgmine hommikul algas meil nagu tavaline hommik ikka.. Võistlustele sõitsime kella 10st alles vist.. Kaasas olid For Ever Jump, Can Do, Berlissima ja Quantana..
Sellel päeval olid kõik hobused megatublid.. peale Jumpy.. See oli korralik persepea :D hull täiesti :D tõrkus ja mängis lolli.. Can Do oli 3s.. ja teised said ka mingi koha.. ma isegi ei mäleta :D Berlissima hüppas superhästi.. see oli lihtsalt imeline..

Eile, ehk siis kolmandal päeval olid meil kaasas Can Do, Jumpy ja Quantana.. Sellel päevad Can Do ja Jumpy sõitsid madalamat sõitu, ehk sis vist oli 130 :D ja Quantana sõitis Grand Prixi..150 kui ma ei eksi.. Ajas kahjuks ühe maha, sest ehmatas nurgas ja ei saanud korralikku pööret teha ja siis tuligi üks maha.. Aga muidu olime õnnelikud selle päeva üle :)

Koju jõudsime kella 6st umbes ja tegime autod korda ja asjad puhtaks, siis jõime poistega paar õlut, tegime süüa ja läksime magama.. Täna on mul vaba päev, seega naudin värsket õhku, 15 kraadi sooja ja suuurt tassitäit kohvi :)

Varsti saabub see päev kui tulen Eestisse külla.. Ootan seda juba nii väga, et mine või hulluks :D
Luban, et seekord kirjutan kiiremini uue postituse... aga Kuna me lähme reedel, laupäev, pühapäev võistlema, siis ilmselt tuleb uus postitus nädalalõpus :)

Kahjuks ma öelda ei saa millal Eestisse tulen, aga ilmselt näete seda Facebookist :) See on üllatus :D

Näeme Eestis!!!

Olge musid! ja üritan teile ka päikest saata :) Ei tea kas kohale ka jõuab, aga vähemalt üritasin :*






No comments:

Post a Comment