Tuesday, February 17, 2015

Esimene nädal võistlustel :)

Niisiis minu jutt algab eelmisest päevastm ehk teisipäeva õhtust. Kui me asju pakkisime.

Algul käisime Jazekiga poes, ostsime hästi palju süüa mulle kaasa, et jumalaeest nälga ei tuleks.. Siis Tulime koju tagasi ja Jan istus keset talli kasti peal ja jõi õlut, sest ta ei osanud midagi kaasa pakkida :D
Siis tegi meile ka õlled lahti ja hakkasime pakkima. Kõik vajalikud asjad mis võistlustel võib vaja minna..
MA ei viitsi neid loetlema hakata, sest neid oleks lihtsalt liiga palju..

Kolmapäeva hommikul ärkasin 5.40. Kell 6 said hobused süüa ja siis hakkasin neid ükshaaval puhastama. Enne muidugi oli kohvipaus ja väike söök ja siis läks tööks.
pool 7 tuli Jan.. Panime asjad autopeale kõik tekid varustusekapi ja kõik muu. Siis võtsime ükshaaval kõik hobused, trantspordikaitsmed peale ja autosse.
Meil oli kokku 5 hobust, 4 tükki suures autos ja 1 treileris mis oli suure auto taga. Teisel pool treileris oli hein, saepuru,kaer, müsli, ämbrid, kõik muu vajalik.
Hobused läksid autopeale üllatavalt hästi ja nii meie sõit algaski.

Sõitsime umbes 3 tundi ja kui kohale jõudsime siis otsisime 20 minutit bokse, kus me oma hobused panema peame, sest seal oli umbes 10 talli.. Kuhu oli võimalik panna :D Õnneks olid meie boksid peaaegu kõige lähemal soojendusmaneežile ja wc'le ja kohvikule ja kõigele :D

Kõigepealt siis tegime korda boksid, ajasime saepuru laiali, mis boksides oli.. panime veel 2 pakki igale ühele juurde.. saepuru oli niipalju et see oli mulle peaaegu põlveni :D Seal sees oleks ujuda saanud :D
 Tõime siis hobused boksidesse ja vahetasime tekid ja hakkasime asju lahti pakkima. Uste peale panime rippuma mmmm... ei oskagi kohe öelda mis need olid.. ma panen pildi pärast, siis näete..

Siis andsime hobustele süüa, juua ja läksime võistlusi vaatama. jõime kohvi ja vaatasime umbes pool h.. siis oli aeg esimene hobune valmis panna. Ma ausõna ei mäleta kes mis päeval sõitis, sest lihtsalt neid oli 5 tükki ja igapäev erinevad :D

Esimesel päeval saime 4nda koha ja olime sellega rahul.
siis kui Jan viimase hobuse mulle tõi ja ma teda puhastasin et boksi panna läks tema poistega õlut jooma.
Hakkasin siis asju puhastama ja panin hobustele õhtusöögi, siis ta helistas mulle hallo schatzi do you wanna have a drink.. ma mingi ofcourse you know i am an alkoholic :D Niisiis käskis ta mul tulla baari kus enne kohvi jõime.

Tellis mulle joogi- Jim beam ja coca cola.. Ma polekunagi sellist jooki joonud aga maitses kuradi hästi :D
peale seda kui 2 koksi joonud olime ja ta oli mind kõikidele oma sõpradele tutvustanud läksime oma autosse. Seal me Janniga elasime. Tema all korrusel ja mina üleval.. Aga meiega tulid kaasa ka üks iirlane ja 2 sakslast. Poisid mängisid Fifat ja jõime õlut. Siis kui kaks õlut oli joodud tuli poistel mõte et peaks minema baari ja sealt vähe kangemat jooki tooma :D mõeldud tehtud.. Järgmisel hetkel oli meil liitrine jim beam lauapeal ja 2 liitrit coca colat :D

Panime mängima muusika ja jõime oma kokse,, päris lõbus oli.. siis kuskil 40 minutipärast oli meil uus liitrine jim beam lauapeal, suur kausitäis soolapähkleid ja küpsiseid :D

me jõime kõik ära neljakesi :D 2 liitrit :D ja te võite arvata kui purjus me kõik olime..

Esimene kes magama läks oli Jan :D ei teagi mis tal juhtus, ühel hetkel läks voodisse ja ütles head ööd :D Iirlane läks temakõrvale ja mina jäin sakslasega kahekesi kes väga inglisekeelt ei osanud :D
aga suheldud saime.. Tahtis niiväga et ma ta enda kaissu võtaksin aga siiski keeldusin :D viskasin ta uksest  välja ja läksin magama..

Hommikul kui üles ärkasin, siis ütleme ausalt ma olin täitsa purjus veel :D sama oli janniga :D helistas mulle kui ärkas ja küsis- Kas ma olen ainuke kes veel purjus on või oled sina ka :D ma mingi ma vist olen ka :D siis ütles okei.. ma tulen 15 minutipärast talli, kohvi tahad? ma mingi jup.. loog :D et tahan kohvi :D

Siis tuli talli kohvi oli käes, ma panin esimest hobust valmis, enne olin muidugi andnud neile süüa, teinud äraboksid ja võtnud ära pinded mis neil öösel olid.

nii möödusid meie enamus päevad võistlustel...

Reedel tuli Foreverjump.. Täkk.. Jan ütles et võislustel täiesti hull.. Aga kutt oli kõige rahulikum vend üldse.. Jan ka imestas et mis ma hobustega teen, et nad nii rahulikud on.. aga kui  sa oled ise rahulik, siis on hobune ka rahulik :D loog ju :D

Ta ütles et Patricja oli karjunud nendepeale, et ime pole miks hobused hullud olid :D ja neid polnud võimalik valmis panna :D:D

Ühel päeval tegi meie hall beebi väga hea sõidu ja oli esimene.. Valegro olika tubli, võitis...

Tegin igapäev peaaegu kõigile patsid ja Jan oli nii üllatunud, sest ta arvas, et ma ei viitsi ülde teha :D sest Patri ei viitsinud :D

Ma mingi mees, mul läheb 10 minti.. vabalt teen..

Elu autos oli ka mõnna.. Ainult et üksi oli vähe hirmus.. Sest Jan oli õhtuti oma ratsutajatega kuskil jutustamas v söömas restos või kuskil..
Siis üks õhtu kirjutasin talle et millal ta tuleb, ta vastas mulle, et mis siis on.. kas sul on külalisi :D ma mingi eiiii. ma lihtsalt kardan veits üksi olla ja kui ma keset ööd kuulen, et keegi tuleb, siis hakkan paanitsema ja võtan noa kätte :D. ta mingi ära muretse maksimum tunniajapärast tulen ja nuga pole vaja voodisse võtta :D

Ja ta tuligi täpselt tunniajapärast.. kaks õlut käes ja ütles, et näed sa oledki elus.. ükski koletis pole sind ära söönud :D niiet pole mõtet karta..

Ma mingi.. ma kardan ikka.. vahet pole kas siin on koletised v mitte :D

Peale seda kirjutas ta mulle igakord kui ta kuskile läks, et ära muretse ma ei jäta sind kauaks üksi.. tulen varsti tagasi :)

Ühe päevaga ma õppisin juba ära mis kaitsmed mis hobustele käivad ja millised valjad ja mis sadul.. Olin ise ka üllatunud, et mulle kõik meelde jääb.. Jan tuli ja kiitis mind igakord, et tubli :D panin õiged asjad :D

Ütleme nii et ma olin väga uhke, sest hobused nägid kõik nii ilusad  välja:D Mitte et ma ennast kiidaks, aga ma lihtsalt tegin oma tööd hästi (jällegi ma ei kiida ennast :D) aga no natuke ikka võib ju :)

Nüüd hakkab see suhtlus ka juba rohkem tulema.. enne olin rohkem vait ja tegin oma asju.. aga nüüd ikka tuleb seda blablaaad suust välja nii mis kole..
Ja kõige ägedam on see, et ma saan tuttavaks kõikidele Janni sõpradega, ehk ratsutajatega :D see on äge...

JA nad on kõik niiiiii sõbralikud!!!!!!! hirmus hakkab kohe :D

Kui võistluspäevad läbi said, siis hakkas asjade kokkupakkimine :) See on veel hullem kui lahtipakkimine..
Aga õnneks läks kiirelt, sest jagasime Janniga ülesanded ära ja siis sai kõik tehtud ja sai tehtud kiiresti..

Algul panime ühe hobuse Bossi treikusse.. sesttema tõi reedel meile täku.. siis saatsime täku nendega koju ka..

Siis panime oma hobused autopeale ja siis hakkasime treikut autotaha panema :D Max tuli appi , sest me Janniga kahekesi seda teha ei suutnud:D see treiler on ikka ulmeraske :D Pealegi oli see asju täis :D

Aga lõpuks saime ikka korda.. üks hobune sinna treikusse ka ja siis minek.. Max tuli meiega.. sest ma isegi ei tea miks :D aga ta tuli meiega ühesõnaga ....

Saime sõita mingi 10 km.. kui bussipeatuses seisis naine autoga ja vehkis kätega.. jäime seisma ja ta ütles et meil treiler suitseb...

Te ei kujuta ette kui kiiresti me kõik autost väljas olime ja joooooksime treileri poole sest kui sul on ikka 60 000€ne hobune treileripeal, siis aega pole... õnneks oli teema ainult sellest et üks ratas ei jooksnud ilusti ja läks kuumaks ja hakkas tossama.. oli kinnijäätunud vm.. ega ma päristäpselt ka aru ei saanud :D siis proovisime autost voolikuga vett lasta.. aga voolik oli jääs :D
seeega sakslaste mõistus ütleb seda- mis on külm vedelik mida on igas autos sitaks-ÕLU :D seega me valasime 5 pudelit õlut sinna rattapeale :D:D:D:D

hahahhaaaaaa. see oli nii naljakas :D:D ma hirnusin 10 minti :D

Siis sõitsime edasi.. meie taga sõitis teine Max oma hobuseautoga ja tegime talle kõne peale, et kui uuuesti toosama hakkab , siis helistaks.. Jõudsime kiirteele ja jäime esimesse parkimiskohta seisma.. Teine Max käi ka oma autoga.. siis kontrollisime kõik üle ja oli timmis.. enam ei olnud kuum.. seegaõlu aitas :D

Siis tegime kõik ühed õlled ja sõit koju võis alata :D
Autos tegime Maxiga veel ühe õlle ja siis veel ühe ja siis veel ühe ja siis lõpuks olime täitsa purjus :D:D:D:D:D

Jõudsime koju ja kõige raskem ülessanne oli saada reiler õige kohapeale, et suure autoga mööda mahuks ja hobused suure autopealt maha saaks :D aga kuna meie maxiga olime täitsa purjus ja jan oli ainuke normaalne enamvähem siis see oli suhteliselt naljakas :D mina pmts istusin treileris ja naersin kui temad tõmbasid ja lükkasid :D

Lõpuks saime ikka korda ja hobused boksi ja tekid selga ja asjad lahtipakitud ja duššialla ja magama.. IMELINE tunne.. oli magada oma voodis..

Ja kui me koju sõitma hakkasime võistlustelt siis Wolfi saatis sõnumi, et mul on homme vaba :D Siis ma olin ERITI häpi.. sest ma ei pidanud panema äratuskella ega midagi.. parim tunne!!!!

Hommikul ärkasin üles sellepeale et poisid jälle karjusid mul toas :D  kutsusid mu kohvile ja küpsisele...

See oli nunnu neist :)

Aga halb on see, et meil on siin mingi gripp ja me kõik üsna haigekesed... aga noh saame hakkama :)

Ma rohkem midagi kirjutada ei oska :D seega lisan nüüd pildid.. aga need on suvalises järjekorras ja mina neid korrastada ei viitsi :D sorri musud!








Ma panen ülejäänud pildid mõni teinepäev :) Sest ma lihtsalt ei viitsinud oodata.. Aeg on juba niikaugel et oleks vaja magama minna :)

Homme sõidame jälle võistlustele, niiet järgmisel nädalal kohtume :)


2 comments:

  1. Nii äge Karin! Tundub,e t seltskond on äge ja see on põhiline! Ajad mulle ka isu peale sedasama teha ja kuskile tööle sõita mujale :P
    Lõbutse, hangi palju uusi tutvusi ning ära risti ette löö millegi ees! :D

    ReplyDelete
  2. Mis mõttes pole sa kunagi viski colat joonud?? :D ahhh

    ReplyDelete