Sunday, February 1, 2015

Esimene pidu Saksamaal!

Niisiis...

Facebookis on selline grupp nagu Eestlased Saksamaal.. Liitusin sellega ja kirjutasin sinna reedel, et kas keegi viitsiks minuga paarile joogile linna tulla, et tahaks linna näha ja hea oleks kellegagi eesti keeles rääkida..

Kirjutas mulle üks kena noor tüdruk Kadi, kes on sama vana kui mina ja õpib Augsburgis ülikoolis..
MA olin mingi JAAAAAAAAAA ma tulen.. kindlalt!!

Seega sain oma best buddyga linna, sest ta oli tööl sellel reedel. Ta viis mind ära sinna ühikasse, kus Kadi elas.. Kui sinna jõudsin siis KAdi ütles mulle, et siin majas elab ja õpib veel üks eestlane ma mingi jaaa.. Kutsume tema ka.. Ja selle tüdruku nimi on Kadri :D Seega K-power läks linnapeale :D

Alguses jõin kodus paar õlut.. jaaa mina joon õlut... ise ka imestan..
Siis võtsin autosse kaasa oma viinakoksi, mis ma ostsin bensujaamast..Kui Kadi juurde jõudsin, siis tutvusime nii nagu ikka.. surusime kätt ja hugisime..Läksime üles tema tuppa.. väga kena toakene, sellesmõttes, et pisike, aga kõik eluks vajalik on olemas.. Kööginurk, vannituba wc voodi ja laud ja rõdu.. Ainuke asi mida tal polnud oli telekas :D Aga noh arvutist käis ETV ja sellest piisas.. Siis võttis ta kapist välja veini.. Suure pudeli.. Jõime selle ära ja siis tuli Kadri.. Tal oli väike vana tallinna pudelikene kaasas :D jõime selle ka ära ja siis tuli alkoholipuudus.. SEega nad kirjutasid oma majas kellelegi kellel on palju alkoholi ja ta on nõus seda müüma :D:D

Ostsime 1,50€ eest hõõgveini :D:D:D nagu hõõgveini, mis mulle elusees maitsenud ei ole.. Aga tegime selle soojaks ja jõime kenasti ära ja siis olime juba piisavalt purjus, et linnapeale minna..

Linna läksime bussiga, sõitsime umbes 10-15 minutit.. Siis olimegi täpselt kesklinnas..

Alguses läksime City Clubi.. SEal käisime vetsus ja mõtlesime, kas jääme siia või ei.. Otsustasime et lähme sinna kus mu best sõber töötab.. Siis otsisime seda baari sealt suuurelt baaride ja klubide tänavalt ja lõpuks leidsime.. LEndasime sisse ja ta oli väga rõõmus meid nähes..

Istusime siis lauda ja mõtlesime, et tavai, võtama õlut! Kadi ütles mingi hea õlle, mis talle maitseb ja siis me kõik võtsimegi seda.. Õlle hind oli 3,30...
Neid me jõime päris mitu ja siis oli tuju juba vägahea..

Kui me seal lauataga istusime, siis tuli minujuurde mingisugune meesterahvas, paberilipik oli käes ja rääkis mulle midagi saksakeeles.. Ma ütlesin talle et sorri, ma saksakeelt ei räägi.. Siis vuristas mulle terve jutu inglisekeeles ette ja andis paberi kus oli tema number :D wohooo see esimene kord kui saksamaaal kellegi numbri saan :D Kahjuks ma suutsin selle ära kaotada, aga no problemo, mul telos pilt sellest :D

Ta rääkis mulle, et kust minusugune neiu küll tuleb, et sakslane ma vaevalt olen jne. Kutsus mind kohvike oma kohvikusse, mis tal kuskil seal kesklinnas on :D ma õtlesin et jajah, et ehk mõnikord tõesti tulen :D

Siis läks tema minema ja 10 minutipärast oli järgmine kutt küljeall. Küsis mis me siiin teeme ja kuhu me edasi lähme jne... Räääkisime juttu ja siis oligi kõik.. midagi erilist nagu ei olnudki nendega, mis vääriks kirjutamist..

Kui kell hakkas juba pool 3 saama, siis mõtlesime, et lähme kuskile mujale.. niiet panime oma asjad kokku ja rääkisin oma bestiga läbi, et kui ma pool 4ks tagasi pole, siis ta peab mind hakkama linnapealt otsima, sest temaga sain koju pärast..

Läksime siis baarist välja ja kõndisime suht teadmata suunas.. Siis järsku nägime Macdonaldsi silti ja kohe olid meie kõigi jalad sinnapoole tatsumas:D niiet me ise sellest aru ei saanud.. Olime siis mäkis ja mina sõin oma kanaburgerit ja nemad panid friikaid kahe suupoolega :D Siis istusime mäkki ees mingi 20 minti :D ja siis oli kell juba nii palju, et mina pidin hakkama oma besti baari poole tagasi kõndima ja nemad saatsid mu sinna ära ja võtsid sealt majaeest takso..

See baar oli juba kinni pandud, kus mu sõber töötab.. aga kui ma uksetaha läksin, siis tegi ukse lahti ja surus õlle pihku ja läks edasi pidu nende töötajatega.. mis tegelikult ei olnud küll pidu aga llihtsalt rääkisime ja tegime nalja ja jõime õlut.. Mõnus oli.. siis umbes 4 ajal viisime taara ära kuskile ei tea kuhu.. seiklesime seal majas ringi niiet ma küll mittemidagi aru ei saanud.. ja sii slõpuks läksime autosse :D

Autosõit oli täpselt selline, et pool teed ma jaurasin täiega ja pool teed ma magasin :D Täiega lootsin, et ta mind muidugi kuskile metsa ei vii.. aga õnneks seda ei juhtunud.. PEatusime ilusti mu majaees ja siis meie teed läksidki lahku :)

Koju jõudsin pool 5 või veidi peale seda, kes seda küll mäletab...

Tegin kaks võikut ja üritasin olla nii vaikselt kui võimalik, aga teate ju isegi et kui sa üritad olla vaikselt, siis see ei juhtu kunagi :D

Mul kukkusid külmkapist asjad välja :D uks läks pauguga kinni :D isegi toool kukkus köögis ümber :D:D:D
siis ma muidugi naersin omaette seal maas , aga sõin oma võikud ära ja siis läksin vaikselt voodisse, vähemalt üritasin.. ja kuna ma tulesid põlema ei pannud ja ma arvasin et olin oma toa ukse praokile jätnud, siis see nii ei olnud :D panin täie hooga vastu ust :D see oli nii naljakas, et ma mõtlesin et ma suren maha.. kakerdasin seal oma toa uksejuures.. hoidsin suud kinni et kõvasti naerma ei hakkaks.. ja siis kui ma tuppa lõpuks sain, siis viskasin kõik riided seljast ja need jäid sinna kuhu nad kukkusid.. nagu alati :D

Hommikul ärkasin mingi 10 ajal ja oi kui imelik mul olla oli :D ma isegi ei saanud aru kas mul oli pohmell või ma olin veel purjus :D seega üritasin väga vaikseid liigutusi teha ja läksin tekiga kööki et omale vett võtta.. Poisid ratsutasid ja mõlemad lehvasid mulle aknast ja naersid mu üle :D

NAd teadsid, et käisin peol :D Sest rääkisin Wolfiga kui linnas olin. ta oli ka peol aga mitte augsburgis..


Päev kulges lebotades ja midagi muud väga kasulikku ma ei teinudki :)

Panen paar pilti ka :










Ja hommikul oli muidugi väga kodune, sest väike Lotta oli ennast mu voodisse sättinud :)


No comments:

Post a Comment