Sunday, February 1, 2015

Minu uus elukaaslane

Mind pole jälle mitupäeva olnud.. Vabandan sellepärast..
Mul on nüüd uus elukaaslane, sest Poola tüdruk ei tulnudki tagasi, Ma ei tea kas ma kirjutasin sellest juba või mitte.. Igatahes Temaasemel on nüüd 30 aastane Poolakas Jazek.

Mul on sellest mehest nii palju rääkida, et ma ei teagi kust alustada..

Esimene päev kui ta tuli, tutvustas ennast ja kõik oli okei.. Siuke vaikne rahulik mees, väga ei üritanud minuga suhelda, mis mulle sobib, sest ma pigem teen vaikuses tööd hästi kui mulisen ja jätan pooled asjad tegemata.

Paari päevapärast läks asi vähe teistsugusemaks. Ta hakkas mind vahtima, kui ma hobuseid puhastasin ja valmis panin ja koguaeg üritas minuga suhelda poola-saksa-inglise segukeeles. Millest ma sain küll aru, aga isegi kui ma talle inglisekeeles vastasin, siis ta aru ei saanud :D

Ühesõnaga tema inglisekeelt ei räägi.. Mõned sõnad tulevad.. aga ega need väga ei toida.

Niisiis.. Alguses kõik see vahtimine, no ma saan väga hästi aru kui mind vahitakse, see on asi mis mulle absoluutselt ei meeldi.. Seeselleks.. neelasin alla ja tegin oma asju edasi... Siis hakkas ta juba mu nime karjuma üle talli KARIIIIIIIIIIN where are you?! Ma mingi mis viga on.. Siis ta tegi oma pervonaeratust ja keeras selja.

NO MIDA SA TAHAD MINUST!!!=????

Siis üksõhtu, tegin süüa köögis ja tema istus telekaees.. Siis tundsin et midagi imelikku toimub.. Ta vahtis mind jälle.. Ma alguses ei teinud välja aga kui see oli toimunud juba 15 minutit, siis lõpuks keerasin temapoole ja küsisin WHAT??? Siis ta vist solvus, ühesõnaga tegi kurva näo pähe ja läks oma tupppa.. ja sealt ta enam selle õhtu jooksul välja ei tulnud :D Ma ei tea kas ta isegi vetsus käis :D 

JA siis paar päeva hiljem hakkas toimuma selline asi, et kui ma puhastasin hobust, siis tuli ja puhastas ta täpselt sama hobust, kuigi tal on endal nagu kindlad hobused kellega ta tegeleb ja minul sama teema.. Ta alati tuli mingi lasi hobustele palsamit jne.. no mida sa ronid.. 

Siis ükspäev lõikasin lakkasid hobustel.. Ta oli kohe platsis.. näitas näpuga siin ja siin.. ma mingi BLA kui sa minema ei lähe, siis lõikan sul kuradi näpu maha :D

Ühesõnaga käib mulle nii pinda tema olemasolu.. Ma saan aru, et me ei saaks ilma temata hakkama.. aga see kuidas ta oma silmanurgast ming vahib, see on nii faking häiriv.. ja ma tunnen seda kohe.. ja kui ma temapoole vaatan, siis keerab pea ära.. NO ilmselgelt ma saan ju aru et sa passid mind meeeees!!!!

MA lähen ikka nii närvi.. 

Ükspäev üritas muga mingit teemat alustada, siis ma lihtsalt keerasin selja ja kõndisin minema.. siis vist sai aru, et pole mõtet torkida, ma võin plahvatada :D Siis terve see päeva ta mingeid lolle lükkeid ei teinud.. 

AAAAAAAAAAAAHHH.. 

Ma tahaks temast niii palju rääkida.. Aga ma ei viitsi rohkem, sest ma lähen närvi... :D


No comments:

Post a Comment